Articolul 1 – SCOPUL
Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre OPTI TREND TEAM SRL ., prin intermediul magazinului virtual https://www.optitrend.ro/ catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
In acest document, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
Vanzator: societate comerciala OPTI TREND TEAM SRL , avand sediul social in Strada Mioriței 2, Bacău 600189, România, numar registru comertului J04/1152/2012, CUI RO30892831.
Bunuri si Servicii: orice proiect la cheie, echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.
Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract:Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi.
Drepturi de proprietate intelectuala (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.
Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul https://www.optitrend.ro/, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare)
Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Articolul 3 – VALABILITATE
Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica contact. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea OPTI TREND TEAM SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Articolul 7 – POLITICA DE CONFIDENTIALITATE PENTRU PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Noi, OPTI TREND TEAM SRL ne angajam sa va protejam datele personale atunci cand prelucram aceste date. Inainte de a ne trimite datele dumneavoastra personale, va incurajam sa cititi aceasta politica, care va va oferi informatii cu privire la modul in care OPTI TREND TEAM SRL proceseaza datele personale, ca parte a procesului de furnizare a serviciilor noastre.
Ce date personale colectam si cum procesam datele dumneavoastra personale?
OPTI TREND TEAM SRL este un furnizor de reactivi, sticlarie, aparatura si consumabile de laborator („Servicii”). Entitatea OPTI TREND TEAM SRL pe care ati contactat-o este operatorul de date cu privire la datele personale primite si procesate in legatura cu dumneavoastra, ca parte a furnizarii de Servicii catre dumneavoastra.
Cand contactati OPTI TREND TEAM SRL , vom procesa informatiile, inclusiv datele personale pe care ni le-ati dezvaluit sau detaliile privind expedierea, cum ar fi numele, prenumele, numarul de telefon, adresa postala sau adresa de e-mail. Va recomandam sa nu dezvaluiti date personale sensibile, cum ar fi date care dezvaluie originea rasiala sau etnica, religia, apartenenta la sindicate, orientarea sexuala, starea de sanatate etc.
OPTI TREND TEAM SRL poate, de asemenea, sa primeasca date personale despre dumneavoastra de la alti operatori de date in scopul furnizarii sau asistentei de catre OPTI TREND TEAM SRL prin intermediul Serviciilor sau solicitari catre sau de la dumneavoastra ca beneficiar final al unui anumit Serviciu.
OPTI TREND TEAM SRL va va prelucra datele personale in conformitate cu legislatia in vigoare. Retineti ca datele cu caracter personal pot fi prelucrate in baza unui temei juridic diferit, cum ar fi consimtamantul, contractul, obligatia legala, protejarea si urmarirea intereselor legitime, etc. Interesul legitim ar putea fi prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri interne in OPTI TREND TEAM SRL , cum ar fi in scopuri legate de Serviciu/ de produs si scopuri de marketing.
In cazul in care, in circumstante exceptionale, furnizati catre OPTI TREND TEAM SRL date cu caracter personal clasificate ca date personale sensibile, OPTI TREND TEAM SRL este obligata sa proceseze aceste date cu caracter personal sensibile, numai in conformitate cu legislatia aplicabila, pentru care este necesar mai intai acordul dumneavoastra expres.
De ce colectam si procesam datele dumneavoastra personale?
Datele dumneavoastra personale sunt prelucrate in primul rand pentru a indeplini parteneriatul incheiat cu OPTI TREND TEAM SRL sau cu clientul OPTI TREND TEAM SRL sau cererea dumneavoastra, pentru a lua masuri pentru a va rezolva solicitarile dumneavoastra (de exemplu, atunci cand completati un formular de contact ca parte a unei inregistrari sau a unui sondaj) sau prin lege, sau dupa cum se poate impune de legile aplicabile, inclusiv legile aplicabile privind protectia datelor.
Pentru cat timp stocam datele dumneavoastra personale?
Datele dumneavoastra personale sunt prelucrate atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile mentionate mai sus si in conformitate cu legislatia in vigoare, mai ales daca ati incheiat un contract cu OPTI TREND TEAM SRL sau OPTI TREND TEAM SRL a primit date personale despre dumneavoastra de la clientii OPTI TREND TEAM SRL cu care au incheiat un contract.
Cu cine impartasim datele dumneavoastra personale?
Datele dumneavoastra personale pot fi partajate cu anumiti furnizori de servicii sau agenti si furnizori de servicii IT. Orice furnizor tert utilizat de OPTI TREND TEAM SRL va fi obligat sa va proceseze datele dumneavoastra personale numai in conformitate cu instructiunile OPTI TREND TEAM SRL si sa pastreze o siguranta rezonabila a datelor dumneavoastra personale.
De asemenea, OPTI TREND TEAM SRL poate sa transmita datele dumneavoastra personale catre furnizori terti, cum ar fi transportatorii, pentru a va oferi Serviciile.
In anumite circumstante si in conformitate cu legislatia, ar putea fi necesara divulgarea datelor catre autoritati. Putem, de asemenea, dezvalui datele dumneavoastra personale pentru a ne stabili, exercita sau apara drepturile legale.
In cazul unei reorganizari sau al unei vanzari totale sau partiale a activitatii OPTI TREND TEAM SRL , divulgarea, daca este cazul, va avea loc in conformitate cu legislatia aplicabila periodic, care reglementeaza prelucrarea datelor cu caracter personal.
Datele dumneavoastra personale pot fi comunicate altor companii patenere cu OPTI TREND TEAM SRL , daca este cazul. Astfel de companii includ companii situate in tari din afara UE/ SEE care nu pot asigura acelasi nivel de protectie a datelor ca si tarile din UE/ SEE.
Inainte de transferul datelor dumneavoastra personale catre terte parti situate in afara UE/ SEE, entitatea relevanta a OPTI TREND TEAM SRL incheie un acord de transfer cu acest beneficiar pe baza clauzelor contractuale standard ale Comisiei Europene pentru a asigura un nivel adecvat de protectie a datelor in legatura cu astfel de transferuri in afara UE/ SEE.
Cum va protejam drepturile?
Orice consimtamant pe care ni l-ati furnizat in timpul procesului poate fi retras in orice moment printr-un mesaj (a se vedea detaliile de contact de mai jos).
De asemenea, aveti drept de acces la datele personale procesate in legatura cu dumneavoastra, sub rezerva anumitor exceptii legale. In plus, puteti contesta colectarea si prelucrarea ulterioara a datelor dumneavoastra personale. In plus, aveti dreptul sa solicitati ca orice prelucrare sa fie limitata, ca datele dumneavoastra personale sa fie corectate, daca este necesar, sau sterse in anumite circumstante.
[In anumite situatii, puteti solicita, de asemenea, sa va oferim o imagine de ansamblu a datelor dumneavoastra personale intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si care poate fi citit de un computer si ne puteti solicita sa transmitem aceste date altui operator de date.]
In orice moment, puteti contesta prelucrarea datelor dumneavoastra personale in scopul comercializarii directe.
Pe cine trebuie sa contactati?
Daca doriti sa va exercitati oricare dintre drepturile dumneavoastra sau daca aveti intrebari cu privire la aceasta politica de confidentialitate sau despre prelucrarea datelor dumneavoastra personale, ne puteti contacta la adresa de email cabinet@optitrend.ro sau telefonic la numarul +40 731 376 855.
Reclamatii
Daca doriti sa depuneti o reclamatie legata de prelucrarea datelor dumneavoastra personale, ne puteti contacta prin e-mail, telefon sau scrisoare, dupa cum este indicat mai sus. De asemenea, puteti depune o reclamatie la agentia/ autoritatea de supraveghere locala pentru protectia datelor.
Articolul 8 – TERMENE PENALITATI
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.
Articolul 9 – FACTURARE – PLATI
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Articolul 10 – RISCURI SI RESPONSABILITATI
Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin curier catre Cumparator sau sa le predea personal la un punct de lucru inregistrat.
Transport – Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora de societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza Cumparatorului sau unui reprezentant desemnat la Cumparatorului sau direct catre Cumparator un reprezentant desemnat al Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare pe un mediu durabil (tiparit / mail sau pe site in contul Cumparatorului). Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.
Servicii la fata locului
Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului servicii constand in descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.
Articolul 11 – ACCEPTARE SI DREPTUL LA RENUNTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile O.U.G. 34/2014 si va aplica politica de returnare. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.
Articolul 12 – GARANTII
Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 12 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.
Articolul 13 – TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.
Articolul 14 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR
Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.
Articolul 15 – RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Articolul 16 – PRET DERIZORIU SAU CARACTERISTICI ERONATE
Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.